Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Plugga är kul eller???

Av Lena Persson - 18 september 2008 22:52

Just nu är jag tveksam..pluggar på distans, på halvtid, känns ju inte så betungande. Och många som jag har pratat med, har rekommenderat det. Men om det inte vore att jag så gärna vill ha dessa ämnen för att kunna läsa vidare. Jag behöver dem, så känns det för stunden som det kvittar.

Känns som man skulle behöva vara uppkopplad hela dygnet i klassrummet, för att hinna med.

Förstår att det är meningen att man ska prata och diskutera..men eftersom det är två kurser på kvartsfart och en känns som den tar upp all tid, för att vara med . Så kan inte jag få ihop det.

 Fick en massa uppgifter i tisdagskväll, fick dem i måndagskväll, men då var jag uppe på bruks, så då hann jag inte se dem. Men de ska vara klara till på måndag..

Har försökt att få ihop det mesta, men är inte färdig. Har ju inte förstått hela systemet ännu, hur det funkar, men det ska väl komma av sig själv snart.

Men det som var lite stressande var att vi samtidigt fick till oss att vi var tvugna att fixa den och den boken, för nästa veckas uppgift.

 Men det får bli det sista på måndag förmiddag..För imorgon jobbar jag mellan sju och ett, sedan åker Conti och jag till Enköping, för att träna klicker hela helgen..Det startar där uppe klockan sex till nio, sedan lördag och söndag mellan klockan nio och sex..så får se om jag orkar något på kvällen där.

Men, jag är ju lite envis, så än ska jag väl inte ge mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Persson - 10 augusti 2014 21:21

efter Contis dotter Besutys dotter Tua finns hos Jessica, några riktiga små godingar. här kommer lite bilder på dem,hon har några kvar som letar nya hem, leveransklara den 1 september.                   ...

Av Lena Persson - 3 februari 2014 11:19

har legat nere med bloggen under en väldigt lång tid, inte för att inget har hänt, utan mer att det har hänt lite väl mycket både på det privata, personliga och hundarna. det finns mycket som har prio ett i sådana lägen. men nu hoppas jag att jag kan...

Av Lena Persson - 5 april 2013 22:14


men ni ska veta att vi finns för er och våra tankar idag har varit hos er. Flingan som har bott i Norge förolyckades idag. Vi är tacksamma för att hon har fått bott hos er och haft ett innehållsrikt liv och vara älskad även om det blev ett kort liv, ...

Av Lena Persson - 31 december 2012 18:54

om man tänker tillbaka på 2012 så har det varit ett jobbigt hundår, började året med att Birba blev sjuk och vi fick ta bort henne i januari, sedan i maj tog vi det beslut som vi hade haft över oss länge och Bamse fick somna in. Tyvärr så vet vi att ...

Av Lena Persson - 26 december 2012 20:07

känns det som det har varit länge på alla fronter. Vill mycket men tiden räcker inte till, mycket på grund av att dagsljuset inte finns så det är att träna inne mycket nu och hitta på lite olika saker för att se om det funkar eller inte.. Devi...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards