Alla inlägg under juli 2009

Av Lena Persson - 30 juli 2009 21:22

Ett tag sedan jag skrev, det har inte hänt så mycket....semesterveckan regnade bort, inte en soldag..men god mat blev det hela veckan, så ett par kilo gick vi nog upp var.

Men annars har det hänt lite mindre roliga saker här hemma, men om man ska se det positivt så kommer vi att ha nya badrum, nytt tak och ny fasad snabbare än vi hade tänkt, eller nja, vi lär väl få bo i ett ännu mer kaos än innan, tills det är klart, tur att man inte har så stora krav på sånt, och det är ju sommar än...

Nog om det, men valpträffen vi hade tänkt ha, blir lite uppskjuten till lite senare.

Har fått önskemål om bilder på de små, men har inte lyckas så bra med det, har ingen bra kamera, så det blev bara mobilen idag, och de blev inte bra, men lite syns nog. Lägger en bra kamera till min önskelista, men när jag kan infira den önskan det undrar jag.

Anders är med Isak till Borås idag, de kollar på högskolan där, Isak börjar där snart..bara ett STORT problem, jättesvårt att hitta boende, men än finns det ju tid, ett par veckor kvar.

Så mitt i allt det andra så får jag försöka klämma in en dag för att flytta honom, men han verkar nöjd med det han har sett när jag pratade med honom förut.det är ju viktigast, att han tycker det verkar ok.

Annars är det lite projekt hit och dit med hundarna, men inget stort på gång.

Nej, nu har nog taket torkat, dags att måla en gång till, spackla väggar och måla dem.

Av Lena Persson - 20 juli 2009 08:12

För nu har vi tagit semester..uppdatering har dröjt och kommer att dröja ett tag till, men efter nästa vecka ska jag nog vara redo....Men en sak vill jag skriva nu, STORT grattis till Jessika för de fina resultaten på Aliz,         " Perssons Beauty" ögon Ua och höfter A, jättekul.

Nu sticker gubben och jag på en veckas semester på västkusten, så vill ni veta var det kommer att regna så är det där..Var på ett snabbbesök i Falkenberg i lördags på revyn på Vallarna, allt var jättebra, men det ösregnade, så regncapen var bra att ha. Ha det gott..

Av Lena Persson - 5 juli 2009 23:37

Även om jag inte tycker att det händer så mycket som är värt att nämna..så kanske det finns något att skriva om. Sätter in lite bilder på hundarna och då mest på Astra som verkar ha piggnat till, men jag vågar inte tro för mycket än, vill inte ta ut något i förskott..men hoppas kan man ju, att det ska gå vägen nu.

Sedan är det ett par bilder på alla hundarna skulle det vara, men innan jag fick tag i en kamera så pös de äldsta iväg till ett annat rum, Birba, Citca och Conti är inte med på bilderna. För det är ju en vanlig bild, att de är där vi är. Fast islänningarna vi har haft har varit ännu mer, de har gärna legat på fötterna och Saga ville gärna ligga bakom min rygg och ryggstödet, Charizma har börjat med det , på vintern värmer det skönt men en varm sommardag kan det bli lite väl varmt.

Ett stort grattis till Cecilia, som har varit och tävlat med Bex och Douglas i Danmark, med väldigt bra resultat och kritik..Ni är duktiga.

Och Annelie, någon dag ska vi väl få till.

men nu är det bäst att sova lite, ska upp vid 5-tiden.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards