Alla inlägg under januari 2010

Av Lena Persson - 24 januari 2010 21:49

Anders och jag har ikväll varit och träffat några underbart söta valpar och en massa härliga vuxna hundar eller en del nästan vuxna. Alla valparna var fina på olika sätt..ska försöka få in några bilder, det blev inte så många.


Annars har dagen varit träning med hundarna, och idag har alla fått mycket egen tid..fast det är nog jag som tänker på det mer än hundarna,  för de verkar inte ha något emot att dela med sig, bara de får vara med så ..


       

Han har det inte lätt med tjejerna conti,alltid påpassad.  

Av Lena Persson - 24 januari 2010 10:19

Sätter in några bilder på våra hundar, där Charizma är med på de flesta. men ska strax ge mig ut med dem så det blir ett kort inlägg.       


Ser att jag inte hade laddat upp ett par bilder, men det får bli framåt kvällen.  

Av Lena Persson - 20 januari 2010 14:00

har inte mycket att skriva om.

Sätter in en bild som jag fick på Beauty som vi säger för ett tag sedan, har fått en bild på Birba med men den har jag på den bärbara och jag måste skaffa en ny laddare, för den har lagt av, så jag kommer inte åt bilden just nu. det är flera bilder som jag har fått den senaste tiden, men tyvärr de kommer jag inte åt.


  

Men en bild på Devil har jag fått som jag kommer åt så den kommer här.  

har fått några dina bilder på Lapplyans King of Sunshine hur han ser ut nu som vuxen, visst är han fin han med. matte har skickat dem.     


Håller på och kokar några grytor hundgodis, så alla hundarna har placerat sig i köket, de vet vad som är på gång, så om jag inte gillar doften så är de mycket mer förtjusta.


I helgen var jag uppe i Enköping, de går så fort de helgerna, men ger så mycket. men nu gäller det att jag jobbar på så jag hinner en bit på väg för nu är det bara 3 tillfällen kvar..men en bit på väg ska jag väl vara till vi slutar i maj.



Av Lena Persson - 9 januari 2010 17:57

OM DET ÄR NÅGON SOM FÅR TRÅKIGA SMS, FRÅN MIN KONTANT TELEFON. DEN ÄR REGGAD I MIN ENA SONS NAMN,MEN JAG HAR DEN. MEN TYVÄRR SÅ HAR DEN BLIVIT STULEN IDAG TILLSAMMANS MED ALLT I MIN VÄSKA, SÅ JAG BER OM URSÄKT MEN DET ÄR NÅGON SOM TYCKER JAG SKA FÖRSTÅ DE SOM MÅSTE KROSSA RUTAN OCH PLOCKA MIN VÄSKA NÄR JAG VAR INNE PÅ JOBBET MITT UNDER DAGEN MAX EN HALVTIMME. ATT DE GJORDE INTE DET FÖR ATT VARA ELAK UTAN FÖR ATT HAN VAR I BEHOV AV PENGAR. JO HAN SKICKADE TREVLIGA SMS TILL ANDERS BLAND ANNAT. OCH DET VAR JU INTE FÖR ATT JÄVLAS MED OSS, UTAN DET VAR JU SYND OM HONOM.


BARA ALLT JOBB MED FIXA BIL SPÄRRA ALLA KORT ,TELEFONER..

MEN HAR VARIT I KONTAKT MED EN SIARE, VERKAR BO LÅNGT UPP I NORR. MEN HAN FÖRSÖKTE FÅ MIG PÅ GOTT HUMÖR, GENOM ATT BLAND ANNAT SÄGA ATT JAG VAR EN STARK MÄNNISKA, DUKTIG, VACKER..DET HÄR KOM JAG IGENOM LÄTT ÄVEN OM DET VAR TUFFT NU..JA,JA, MEN DET JAG MEST ÄR LEDSEN FÖR AR INTE KORT OCH PENGAR, ÄVEN OM DET KÄNNS MED..MEN ALLT PERSONLIGT JAG HADE I VÄSKAN, DEN VAR STOR, SÅ DET VAR INTE LITE..



MEN HAN SA OCKSÅ VEM DET VAR SOM GJORT DET, FAST ÄNDÅ INTE, OCH ATT JAG INTE SKULLE FÅ TILLBAKA NÅGOT, FÖR DET VAR GÖMT LÅNGT NER I EN KONTAINER..OCH HAR KOLLAT RUNT , DET ÄR INTE LITE KONTAINER HÄR OMKRING..


OCH ATT JOBBADE INOM VÅRDEN OCH DET VAR DÄRFÖR JAG VAR UTVALT "OFFER", GODTROGNA JAG, HAR INTE MÄRKT ATT JAG VAR BEVAKAD, FAST DE FICK JU INTE TAG I ALLT SOM DE TRODDE JAG HADE, MEN EN BONUS, JAG HADE TAGIT UT 2000, SÅ DEM HAR JAG JU INGEN NYTTA AV..MEN DE HADE FÖRSÖKT FÅ UT MER, DET RÄCKTE VISST INTE, PÅ MITT VISA KORT, FAST DÄR GICK DE NIT PÅ KODEN. KÄNNER ATT JAG HAR INTE HELT KLART FÖR MIG VAD FÖR KORT JAG HAR I PLÅNBOKEN, MEN HUR GÖR MAN MED ALLA MEDLEMSKORT??


MAN VET INTE HUR DET ÄR FÖRRÄN MAN ÄR UTSATT FÖR DET..

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards