Alla inlägg under december 2010

Av Lena Persson - 24 december 2010 11:03

  Diza och Nova

safiiri


Här har vi haft en förkylnings bacill som har härjat runt de senaste veckorna, förhoppningsvis är vi krya alla till nyår..men allt går på halvfart..men kan vara bra det med..ha en lugn och skön jul alla, de tänker vi ha..  

Av Lena Persson - 11 december 2010 19:35

Här rullar allt på som vanligt, har varit mycket jobb och då är det mitt ordinare jobb som har tagit mycket tid och energi, men så är det ju. Jag har turen att ha ett jobb som jag trivs väldigt bra med men ibland är det många och långa dagar, som tur är har jag många hemma som kan ta hand om djuren och gör det med.

 

Annars så känns det som vinter har kommit för att stanna, även idag har det snöat och verkar inte vilja sluta med det. Men det har varit en skön dag idag, bara ett par minus ute, lite skillnad igår när det blev kallare och kallare framåt kvällen. Det tråkiga är att man är rätt begränsad, svårt att komma fram så det blir ingen större variation på promenaderna.

 

Framåt kvällen idag var Anders och jag ute med Watitzi och Devil, försökte få till några kort på honom, men det var inte lätt och lite för mörkt var det med, plus att det snöade så jag får väl göra ett försök igen. För jag tänkte sätta ut ett par bilder på Devil, för vi letar ett hem till honom. Vi letar efter ett hem där det finns tid för honom, trygghet, vill ha arbets uppgifter. Så är det någon som vet någon som letar efter en hund på ett par år, hör av er.

Devil 2 år.


Har fått bilder från Norge på Elvis som jag säger, eller Tarkka som han heter numera, allt verkar fungera bara bra. har också fått bilder från Jessica som har Eroz. 

      Här är det bilder på Elvis, eller tarkka som han heter nu.

     Och här kommer det bilder på Eroz.

eftersom vi har fått lägga spårningen åt sidan lite så får man ju försöka hitta på lite annat...så har plockat fram klickern lite mer för att träna både mig och hundarna..men tror att det är jag som behöver mest träning..Har också dammat av massagekunskaperna, har ju tänkt fortsätta den utbildningen någon dag..men inte riktigt ännu, men det behövs en uppfräsching av det jag har lärt mig, helt klart, men jag har ju många att träna på och alla vill ställa upp.


Till nästa helg hoppas jag att vi kan komma iväg till stockholm på utställningen där, men får se hur det blir med det framåt helgen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Skapa flashcards