Alla inlägg den 8 november 2008

Av Lena Persson - 8 november 2008 18:37

Idag på förmiddagen föddes de, alla verkar må bra..både mamman och de små..Sätter in en bild på dem.

Fler bilder kommer om några dagar..

Jag har haft turen att de valpar vi har haft har fötts dagtid...I och försig Anders jobbade i natt så han sov bara ett par timmar, men det brukar han ju göra när han går av.

Men skönt att det gick bra med alla, och hon tar hand om dem som hon aldrig har gjort annat, lustigt att det finns inbyggt i dem.

 Skönt att vi har ordnat så vi är lediga lite nu, det är inte inte mycket vi kommer och ses gubben och jag, men det är sådana smällar man får ta, det är ju en så kort tid det gäller.

Väldigt bra när man kan vara delaktig och bestämma över hur man kan jobba, allt går ju inte att lösa utan semester, men mycket.

Nej, nu ska jag bara sitta och titta på de små..men gissa om jag blev förvånad när den första föddes, va... en vit med svarta prickar..fin på alla sätt men kanske inte en lapphund..kul och se hur de utvecklas..

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards