Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Lena Persson - 19 juni 2008 20:29

vi gjorde både Hd och AD, brukar göra det, är bra att veta. Förhoppningsvis är det inte sämre än C, men man vet ju inte. Vi märker inget på henne, hon har inga problem eller så...hon var välmusklad iallafall..men det såg ut som att det inte var helt bra på bilden.

Har beställt tid för Saga till nästa vecka, sedan är det inte förrän nästa år det är dags för Nova och Charizma. Ska beställa tid för ögonlysning på Watitzi och Safiiri.

Har anmält Nova till inoficiell utställning på Öland den 19 juli nu. Och imorgon ska vi ut och spåra igen...har kommit igång ordentligt med all sorts träning nu igen, har fått till lite flyt på det.

 Är mycket tid som går åt när man har valpar, det går åt både tid och energi, tur att det inte är så ofta vi har valpkullar, för de är värda en bra start, med massor av tid och närhet. Och då får de andra stå lite tillbaka , även om man försöker hinna dem med.

Ha en bra midsommar alla, själv jobbar jag lördag och söndag, från morgon till kväll, men jag ska inte gnälla jag har anmält mig frivilligt, är hellre ledig jul. om det går.

Nej, nu ska jag ut med ett par hundar i regnet, bilderna är på Bex och Douglas när de var i en aktivitetspark nere i Skåne, skulle ha varit kul att testa det, men det är bra långt bort.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards