Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Lena Persson - 22 augusti 2008 22:19

Det brukar jag ju göra varje gång jag ska någonstans..men jag kom till Enköping,och jag kom rätt, men hur det gick till vet jag inte,,,kan bli lite problem när jag ska hem på söndagkväll.har ingen koll vart jag ska...och .

jag lär nog inte hitta nästa gång, för det här var nog bara tur


Vi får se hur det här går, det blir tufft..måste ut och försöka ragga hundar att jobbba med, och det är inte några hundar som jag ska hinna med, utan det är rätt många, plus en massa skrivarbeten..men det känns roligt, och det underlättar.


Ett problem är att jag helst inte ska känna varken hundarna eller ägaren. Men det är ju lite olika "saker" jag ska lära ut..ska ha klicker, aktivering och hålla kurser i lite mer, och allt ska dokumenteras..

Har fått flera raser och sjukdomar som jag ska jobba med och redovisa, både muntligt och skriftligt. 

Plus lite till, men vi håller ju på till i slutet av maj nästa år, och allt ska ju inte göras på en gång


Nu är det nog dags för sängen för oss, Conti är med den här gången..får se vem det blir nästa gång. Men det blir nog 2 intensiva dagar..men roliga..





Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards