Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Lena Persson - 25 januari 2009 18:36

eller Sharo som han heter nu. Han har vuxit till sig, hoppas att vi kan komma iväg och träffa honom och Alto (Bajas) i Norge någon gång..Fast vi har några här i hemma som  vi inte har träffat på ett tag. Vi håller på och planerar valpträffen, den blir troligtvis i sommar, det är så mycket nu i vår så det känns bäst, info kommer att skickas.

Jo, som svar på din fråga Cathrine så låter jag det ligga ca, 20 minuter första gången sedan upp till 2 timmar, beror på vilket intresse de har.

Diza har provat på lite av varje idag och hon gillar det.

Spårning har jag känt på mig skulle vara något för henne och det är det. Hon är duktig på inkallning med, eller om det är så att hon är en godis glad hund. Ropar vi in dem, när de är ute så är hon nästan först in för att sätta sig och vänta på något gott. Hon är väldigt lätt att ha och göra med, risken är väl att hon blir kvar.

Men sedan är det ju där med tiden. Även om jag ska gå ner i tid så, så kan jag lätt fylla den tiden.

För Dexter kommer att bo i Hultsfred och heta Dexie.

Den 7 februari ska Anders o jag till Kalmar och lyssna på Memea Mohlin, det kom en inbjudan i fredags så vi nappade direkt, och vi var lediga båda, för ovanligheten skull.

Bilderna idag är dem jag har fått på Casanova som jag säger.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards