Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Lena Persson - 20 oktober 2010 21:59

Har det varit. Har varit uppe i Enköping måndag och tisdag, fått till mig en massa. Och bara att träffa alla härliga människor gör inte saken sämre, ger en en massa bra energi. Har fått en massa nya tips och ideér..ska bli kul att testa det på våra hundar nästa vecka.


Kommer att börja en kurs då med i spåraktivering.


Det var mycket förra veckan på alla sätt, så det var skönt att bryta med två dagar i skogen med spårning av alla de slag. 


Men det har varit lite av varje sedan sist, har haft två olika valpkurser, visning av rallylydnad, en massa med våra hundar, på olika vis.


Och tittar jag i kalendern för nästa år, så är det redan en massa roligt inplanerat..hoppas allt klaffar så vi kommer iväg på allt. Men helt klart så mycket som jag har inplanerat redan i år för nästa år har jag nog aldrig haft, så här dags. Och det är en massa spännade som händer redan i år.


På lördag är det kennel/valpträff. Ska bli kul att träffa dem som kan komma.


  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards