Alla inlägg den 24 april 2010

Av Lena Persson - 24 april 2010 22:19

Ja,egentligen har det inte hänt så mycket, även om det är mycket just nu, både här och där.

Är mycket att skriva och det är nog det svåraste, att sitta i flera timmar och skriva, och fundera och ändra. För det är en massa skrivande. Funderingar och ändrigar. Känns som tiden inte riktigt räcker till, sedan har jag ju en massa att plugga in med, men det känns inte som det hjälper, hur mycket jag än läser...men snart är det semester och den ska bara gå till familj och hundarna, det är de värda. De har hamnat på andra plats länge..Sedan kommer förhoppningsvis Cecilia med familj upp.

Här kommer lite bilder på som vi säger Donna och Diva, som träffades idag, första gången sedan de lämnade mamma..men de var glada att se varandra.     

De är lika fast ändå inte, men härligt att se dem ihop.

En bild på Shiva....alltid så glad i livet..Som en domare sa, hon tar livet med en klackspark..ja det är nog Shiva det.  

Av Lena Persson - 24 april 2010 21:38

  

 Perssons Atlas, "Bex" LP1 , jättebra jobbat av er. Det var förra helgen som ni klarade det, men jag har ju inte varit inne på den här sidan knappt. Men sätter in en bild på en väldigt ung, Bex. Jättekul att ni klarade det, inte för att jag tvivlade.

Av Lena Persson - 24 april 2010 21:30

Jag kollade inte utan trodde att allt var ok, men har nu efteråt upptäckt att det inte var så. Jag satte in bilder på B-kullen när de var 4 år, men det har försvunnit på något sätt, troligtvis är det jag som har missat något. Sätter in  bilderna idag, lite försent, för det var den 4 april som de var 4 år. Grattis i efterskott!!

   



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards