Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Lena Persson - 18 januari 2011 22:30

Men väldigt lärorika och bra dagar. Får alltid lite extra energi efter ett par dagar där uppe med bra och intressant undervisning och härliga människor. Nu vill man bara börja prova det mer praktiskt, och tankarna går redan igång på vad jag ska träna,vem och hur kedjorna ska se ut..det är lite tankejobb innan.


 Martina har börjat med min företags sida, så snart kan jag få upp den förhoppningsvis..även om jag bara kommer att ha så mycket kurser till att börja med, tiden räcker inte till.


Och i morgon börjar en annan utbildning i Kalmar som ska bli spännade att se hur den utvecklar sig...men den är inom mitt andra jobb.


Jag kommer att fortsätta med valpkursen snart. Men klicker kurs som jag har tänkt att ha väntar jag med till lite längre fram om jag inte hittar en lokal...spårkursen blir också lite längre fram..


Men har en massa ideer på nya spännade kurser som man skulle kunna ha men får se hur det kan bli med det.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards