Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Lena Persson - 13 januari 2008 19:29

I fredags var jag väldigt energisk, visste att jag var ledig i 3 dagar och ville förvalta dem väl. Så drog igång med att plocka ut julen, alla gardiner följde med i bara farten. Men mitt i allt så kom pojkarna hem och Anders vaknade upp, efter att jobbat första natten. Så vi skulle ut på en runda innan det blev för mörkt.

 Vi kom iväg och hur jag lyckades, vet jag inte, men tur var att jag inte var själv som jag brukar, oftast. Men jag lyckades gå på en sten med mossa, och halkade iväg, och det har väl hänt innan, men den här gången for jag i utan att jag hann reagera. Så jag slog i ryggen och huvudet i en smäll, det kändes. Och bara några centimerter från stenen, vill inte tänka hur det kunde ha gått..

kände av det framåt kvällen, men jag har fått för mig att man ska hålla igång, för annars känner man efter mer och stelnar till. ( vet inte om det är rätt tänkt eller smart, men det brukar funka).

Men om jag säger så,att inte hälften av grejerna jag hade tänkt, har blivit gjorda. Nacken känns inte helt ok, syns inget på utsidan, men känns på insidan, , , till och med revbenen på framsidan gör sig påminda. Men som tur är har man en liten fettreserv som lindrade fallet, det är bra att ha stötdämpare....

Annars så håller vårt lilla energiknippe  igång oss alla, både 2 o 4 benta, men på ett härligt sätt, det är inget jobbigt eller så. Men det är mycket energi, och hon växer för fullt, är glad i allt och alla...hade tänkt testa lite spår på henne i helgen, men det gick om intet..men vi får ta det en annan dag....

Haiwa är väldigt tjock, det är bara 2 veckor kvar, undrar vad det blir av det...


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards