Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Lena Persson - 22 augusti 2009 21:51

Har jag varit på idag, i  Karlskrona trakten. Det var lapphundsklubben som hade ordnat det..Jag tog med mig Diza idag, även om hon har lite problem med att åka bil längre sträckor..Och hon mådde tyvärr inte så bra på nerresan. Så det där med spår var hon inte intresserad av idag, hon var mer intresserad av att kolla av alla andra som var med..spåra var hon inte inne på..det var nog lite för mycket störning för det..men så är det ju, men det var en bra dag på alla sätt..Stort tack Liz för att du  tog hand om Diza när jag var inne och lyssnade.

Har fått rapport från Olivia hon har varit på inoff utställning med Bobbo, "Donna", Tina Permo dömde, hon fick bra kritik, Fick 1 med HP och blev BIM, Hon hade tufft motstånd, för BIR blev Cathrine med Bayliez.

Kritiken löd.Utmärkt huvud och uttryck, korrekt bett, bra ögon och öron,utmärkt hals, överlinje och kropp, korrekt svans, välvinklad,bra ben och tassar, pälsen är inte färdigvuxen, rör sig med bra steg..

Bilderna idag är på Shiva, bobbos syster, som jag har fått av Nathalie,


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards