Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Lena Persson - 8 mars 2008 20:50

Varit fullt upp hela dagen, idag med. Men det är inte mycket mer än hundarna jag har hunnit med.

Det har varit en jämn ström av besökare hela dagen, av vänner o arbetskamrater med familjer.

Jag hörde av Linda som har haft Denver idag, hon hade varit tvungen av personliga orsaker, omplacera honom. Men jag har pratat med Denvers nya ägare och det verkar fungera bra på alla sätt..

Har inte fått min bil tillbaka ännu, delen som de väntar på, ska skickas från Hannover, men hur långt den har kommit vet jag inte, för till Vimmerby hade den inte kommit ännu.

Tog lite bilder på valparna ute idag, de klättrar och hoppar och skuttar överallt..men efter flera timmar ute sover de gått i flera timmar..en bild är från igår kväll när de var och sprang runt i huset, Columbus hittade Haiwas korg och lade sig för att sova i den, Haiwa tyckte det var lite trångt sedan..

Tänkte jag skulle lägga spår till nästan alla hundarna imorgon, det blir lite dåligt med det i slutet av veckan, för på torsdag åker jag till Göteborg..

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards