Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Lena Persson - 24 mars 2008 20:51

Det har snöat i natt och nästan hela dagen..Fick ett erbjudande i lördags, att vara med på en kurs i Oskarshamn, som starade idag. Det var för små valpbebisar,att bara träffas och umgås, träna kontakt och inkallning och så. Det var visst ingen snö i Oskarshamn idag, men för oss som hade en bit att åka, var det så mycket mer.Så det blev inställt, hade tänkt att ta med Nova  idag, för det kändes som lite för mycket för de små redan..

Men vi får se om jag har en eller två valpar när jag åker nästa helg, för än är Columbus kvar, eller Lumbus som vi kallar honom.

Sedan skulle jag ha varit på valpkurs med Nova i eftermiddag, men den blev också inställd, och flyttat till nästa måndag, med den följden att jag jobbar då, men så är det.. Jag har lagt schema de här veckorna för att det skulle pasa valpkursen, men allt blir ju inte som det är tänkt.

Men det har varit en skön dag, vi har som vanligt varit ute med hundarna, några rundor. Men vi har hunnit städa av både kök och badrum, från tak till golv, ordentligt. Annars blir det ju bara det nödvändigaste. Men det syns nog inte om ett par dagar..men jag vet att det är gjort, så jag får väl leva på den känslan..

Bilden är från idag, när Electra och Charizma har somnat ihop...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards