Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Hoppet försvann idag-nu bara tårar,sorg och saknad..

Av Lena Persson - 11 augusti 2009 21:33

Och en tanke..gjorde vi rätt eller, men hur man än gör så känns det inte rätt..Fast som jag sa till veterinären, man hoppas, önskar och vill..men är det för min skull eller hundens bästa, ibland är man blind.

Din utsida var så fin men dit inre var ett kaos. Du har levt på övertid förstod vi idag.

Igår ville du leka när jag kallade in dig på kvällen, du försökte "döda" några mjukisdjur, idag var du piggare än på länge, du hängde i Charizmas svans.

Så när vi åkte iväg på morgonen så trodde jag att nu skulle allt bli bra..men jag fick lämna dig för att hämta dig imorgon...men det blev inte så..veterinären ringde på eftermiddagen, när de hade hittat en liten del av dina fel i dit inre..Så det var bara att slänga sig i bilen för att ta farväl av dig.

Saknar dig så ..fast du inte har varit hos oss så länge..älskade Astra..man "vänjer" sig aldrig, det blir bara värre för var gång..då känner man att man ska nog inte ha djur..men vad vore livet utan dem?

Hoppas du träffar Roda och Birk och att ni slipper lida mer..Varför känns det som man gör fel, när man försöker göra "rätt", det gör så ont.

Bilder på Astra fick jag igår kväll av Natalie, de är från förra tisdagen när vi hade en liten träff, som Astra var med på för att bara vara..


 
 
Lena, Flisan, Fun

Lena, Flisan, Fun

11 augusti 2009 23:07

Det är så fruktansvärt svårt och gör så ont att bestämma att någon inte ska få leva längre, som man ju ibland tvingas göra när det gäller ett djur man har ansvar för. Vi tänker på er och känner med er.

http://www.flisan.eu

 
Cathrine

Cathrine

11 augusti 2009 23:27

Åhhh stackars er, Vad är det som har hänt med den lilla?

Stor kram på er

http://bayliezochniilaz.blogspot.com

 
Ingen bild

carola

12 augusti 2009 17:20

du vet att ni gjorde allt i er makt...jag gråter med er/kram carola

 
Carina

Carina

12 augusti 2009 21:42

Åh, Lena. Känner verkligen med dig vännen. Och dessutom saknar jag dig jättemycket!! Tack för dina stärkande ord på min blogg, de betyder jättemycket. Snart ses vi igen och jag ser jättemycket framemot det!! Du ska väl oxå bo på skolan hoppas jag?
Varma kramar från mig och Storm

http://www.storm.doggyblogg.se

 
Cecilia

Cecilia

13 augusti 2009 20:36

Usch så hemskt lider med er och tänker på er. Vi sänder massor av omtanke och kramar till er.

http://www.ciashundar.se

 
Ingen bild

annelie

14 augusti 2009 15:16

Usch, vad tråkigt att det blev så. Lider verkligen med dej,mrn tror du tog rätt beslut.Kramar i massor från Annelie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Persson - 10 augusti 2014 21:21

efter Contis dotter Besutys dotter Tua finns hos Jessica, några riktiga små godingar. här kommer lite bilder på dem,hon har några kvar som letar nya hem, leveransklara den 1 september.                   ...

Av Lena Persson - 3 februari 2014 11:19

har legat nere med bloggen under en väldigt lång tid, inte för att inget har hänt, utan mer att det har hänt lite väl mycket både på det privata, personliga och hundarna. det finns mycket som har prio ett i sådana lägen. men nu hoppas jag att jag kan...

Av Lena Persson - 5 april 2013 22:14


men ni ska veta att vi finns för er och våra tankar idag har varit hos er. Flingan som har bott i Norge förolyckades idag. Vi är tacksamma för att hon har fått bott hos er och haft ett innehållsrikt liv och vara älskad även om det blev ett kort liv, ...

Av Lena Persson - 31 december 2012 18:54

om man tänker tillbaka på 2012 så har det varit ett jobbigt hundår, började året med att Birba blev sjuk och vi fick ta bort henne i januari, sedan i maj tog vi det beslut som vi hade haft över oss länge och Bamse fick somna in. Tyvärr så vet vi att ...

Av Lena Persson - 26 december 2012 20:07

känns det som det har varit länge på alla fronter. Vill mycket men tiden räcker inte till, mycket på grund av att dagsljuset inte finns så det är att träna inne mycket nu och hitta på lite olika saker för att se om det funkar eller inte.. Devi...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lenas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards